Boek nu! Droom villa laatste week aanbieding 6-13 juli 2012

Quinta do Canine: 2 t/m 4 personen.
----------------------------- ------------------------------- ------------------------

Op deze unieke plaats is optimale privacy gewaarborgd. Van binnen en buiten uit de villa heeft u prachtige panorama-uitzichten met als hoogtepunt een spectaculair uitzicht over de vallei en het kasteel.
Alles kan, want je verblijf in Quinta do Canine dat van alle gemakken voorzien is zoals een prive-zwembad wordt een vakantie om nooit te vergeten.


De Quinta staat op een eigen terrein van 3 hectare grond, waarvan een klein gedeelte een sinaasappel plantage is waar u uw eigen sinaasappels kunt plukken.
De Quinta heeft 2 grote luxe slaapkamers met airco en openslaande deuren naa r het terras. Vanuit het bed heeft u uitzicht op het kasteel van Silves. De prachtige deuren die toegang geven tot de slaapkamers zijn geimporteerd uit Marokko.
Twee luxe badkamers voorzien van vloerverwarming,toilet, douche,dubbele wastafels en een badkamer heeft een massagebad (whirlpool). Een ruime keuken voorzien van alle luxe, die aansluit op het overdekte buiten terras een buiten keuken.
De woonkamer is voorzien van satelliet TV en DVD speler, Radio en CD speler en gratis gebruik van ADSL internet verbinding ( wel je eigen laptop meenemen) De woonkamer heeft een zitgedeelte met openhaard en heeft twee grote openslaande deuren naar het terras.
Buiten de villa zijn grote terrassen rondom het huis en bij het zwembad dat is voorzien van teak tuinmeubelen. buitenkeuken,zwembad,buiten douche en een speelweide met (trampoline).
De Quinta is gelegen op de Canine,de groene heuvels van Silv es temidden van de sinaasappelplantage. Maar toch heel vlak bij d e stad Silves( 4 minuten)en 15 minuten van het strand.

Beda nk Brief van gasten

Beste Familie Temmink,

Ik wilde jullie nog even laten weten dat we bijzonder genoten hebben van ons verblijf in jullie villa Quinta do Canine. Het was de eerste keer dat we een gedeelte van de winter in Portugal hebben doorgebracht. Vrienden van ons vroegen hoe we het ervaren hadden. 'Mmm, gaat wel,' heb ik geantwoord. Ik zeg het je maar eerlijk. Ik vertel tegen niemand hoe geweldig we het hebben gehad,want als ik werkelijk beschrijf hoe fijn we onze vakantie in jullie huis hebben gevonden, dan schiet de huurprijs omhoog, bovendien loop ik het risico dat jullie voor de komende tien jaar volgeboekt zijn. Nee, ik zwijg als het graf.


'Of we foto's hadden?' vroeg iemand. 'Nee', loog ik. Niemand komt te weten hoe smaakvol de villa Quinta do Canine is ingericht die wij een maand hebben gehuurd. Je kunt zien dat jullie visueel ingesteld zijn, w ant we waren werkelijk verrast hoeveel aandacht jullie aan allerlei detai ls hebben besteed. Bijvoorbeeld de prachtige koloniale deuren uit Sri Lanka die naar de slaapkamers leiden. Heerlijke bedden trouwens. Ik vertel ook niemand hoe prachtig betegeld de badkamers zijn, met notabene verwarmde vloeren en een bubbelbad. Je ziet dat jullie kosten noch moeite hebben gespaard en dat jullie met veel liefde de villa's verbouwd en ingericht hebben .

Fijn gevoel gaf ons dat, want vaak merk je dat verhuurders juist op de inrichting bespaard hebben. We voelden er ons dan ook meteen thuis. Wat ik ook fijn vond is dat we naar de Nederlandse televisie hebben kunnen kijken en internet hadden. Gezellig die houtkachel. En de keuken natuurlijk, fantastisch om in te koken, alles was aanwezig. En dan jullie tuin, ook daar hebben jullie alle zorg aan besteed. Mooie tuinmeubelen uit Indonesiƫ. Ik vertel ook niemand over de prachtige omgeving en over de heerlijke wandelingen die ik er met de hond heb gemaakt.

Oh ja, nog bedankt voor de sinaasapp els die ik uit jullie boomgaard heb mogen plukken. Inderdaad zalig zeg. Meestal wil ik halverwege de vakantie naar huis, maar ik voelde me hier zo prettig dat ik al vast voor volgend jaar reserveer. We hebben al heel wat vakantiehuizen gehuurd in ons leven, maar dit was toch wel het mooiste dat we ooit gezien hebben. Maar goed, jammer voor jou komt niemand dat te weten. Sorry hoor.


Voor meer informatie en foto's bezoek onze site.
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op boeken kopen