Boeken in goede staat!

Aangeboden: Boeken in goede staat! Prijs: Bieden

Omdat je boeken slechts een keer leest en ik onze boekenkast een andere bestemming wil geven bied ik alle boeken die wij in bezit hebben aan. Het gaat om 38 onderstaande boeken.

Herman Koch - Het Diner
Herman Koch e.a. - Nooit meer Frankrijk
Youp v/h Hek - 166 x Youp
Youp v/h Hek - Zaterdag
Youp v/h Hek - Zaterdag (nog nieuw in folie)
Youp v/h Hek - Scherven
Rogert Rapoport en Rob Drewes - Was ik in Vredesnaam maar thuis gebleven
Maria Parathanassopoulo - De Judaskus
Sarah Kate Lynch - De Geur van Brood *
Saskia Noort - Babykoorts
Josie Lloyd & Emily Rees - Heb mij Lief * #
Josie Lloyd & Emily Rees - Blijf bij mij * #
Josie Lloyd & Emily Rees - Liefdeslessen * #
Herman Finkers - Liefde is vreemd
Kris Radish - De weg naar vriendschap
Kristin Hannah - In het daglicht
Kristin Hannah - Het huis aan het water
Marian Keyes - Nu of Nooit * #
Lisa Jewell - Dertigers * #
Nicholas Evans - De Paardenfluisteraars
Dan Brown - The Lost Symbol
Maeve Binchy - Dit jaar zal het anders zijn
Bridget Jones - Het dagboek * #
Bridget Jones - Het nieuwe dagboek * #
Paul de Leeuw - De Kleine Heks
Susan Marietta Hart - Leven met Hooggevoeligheid
Monique Schouren - Ennea wil aandacht
Hahina Bakman - Winter in de morgen
Mike Gayle - M'n legendarische ex *
James Hall - De Blauwe Merlijn
Jillighe Hoffman - In een vlaag van waanzin #
Ludlum - Het mataresse mysterie
Stephen King - Ogen van vuur *
Agathie Christie - De geheime tegenstander *
Lunanne Rice - Beleef in de droom
Valerio Massimo Manfredi - Het laatste legioen
Patricia Shaw - Sterren in het zand
Donna Tarte - De verborgen geschiedenis *

De boeken met een * zien er echt gelezen uit, in de boeken met een # staat de naam van de eigenaar (ik dus) vermeld. De overige boeken zien er erg goed (de meeste zelfs niet gelezen uit). Ik verkoop ze niet per stuk. Alleen zelf op te halen in Breda!
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op boeken kopen