Allemaal goede en spannende boeken(74 stuks)

Aangeboden: Allemaal goede en spannende boeken(74 stuks) Prijs: € 200,00

Ik heb hier 74 boeken thuis liggen, zien er allemaal nog goed uit. Ik heb ze allemaal gelezen en lees ze niet voor een 2e keer vandaar dat ik ze wil verkopen. Ik wil ze allemaal in 1 keer verkopen en niet los!!
De meeste boeken waren allemaal rond de 20 euro. Heb zo ongeveer 2.50 euro per boek gevraagd. Ga ook niet lager. Ze kunnen thuis opgehaald worden. Wij wonen in den-Haag. Zet je telefoonnummer in de reactie, dan bel ik op voor een afspraak.

Met vriendelijke groet,

Evelien

Zie hieronder de lijst



Suzanne Vermeer:

Zwarte piste
Apres-ski
De vlucht
All-inclusive
De suite
Cruise
Bella italia

Marion Pauw:

Drift
Zondaarskind
Daglicht
Jetset

Saskia Noort:

Terug naar de kust
Nieuwe buren
De eetclub
Afgunst & Een goed huwelijk

Esther Verhoef:

Rendez-vous
Erken mij
Alles te verliezen
Close-up
Deja vu


Rene Appel:

Schone handen
Weerzin

Simone van der Vlugt:

Op klaarlichte dag

Loes den Hollander:

Wodka jus
Wisselgeld
Naaktportret

Tineke Beis Huizen: Als zand door mijn vingers & Dood door schuld
Judith Visser: Stuk
Sandra Gregory: Bangkok Hilton & Norma Khouri: Verboden liefde
Anne Leclaire: Bloedend hart

Elisabeth Mollema: Prooi
Elisabeth mollema: Ladykiller

Sophie Hannah: Kleine meid
Virginie Madeira: Ik heb gelogen
Roslund & Hellstrom: Vaderwraak
Tess Gerritsen: Koud bloed
Paige Toon: Nieuw SMS bericht
Tatiana de Rosnay: Haar naam was sarah
Khaled Hosseini: De vliegeraar
Jo Nesbo: De sneeuwman
Ruth Rendell: Zielsverduistering
Joseph Kanon: Alibi
James Patterson: De eerst verlorene
Lieneke Dijkzeul: Koude Lente
Ouarda Saillo: Dochter van Agadir
Angela Cannings: Ik blijf toch jullie moeder
Schapelle Corby: Bali Bajes
Rita Verschuur: Het geheim van mijn moeder
Souad: Geschonden
Ursula Hegi: Stenen van de rivier
Dorinde van Oort: Een familiegeschiedenis
Ayse: Een bruid van thuis
Hulya Kalkan: Ik wilde alleen maar vrij zijn
Doug Magee: Neem nooit afscheid
Patrick van Rhijn: Dagboek van een hufter
Natascha Kampusch: Het meisje in de kelder
Martin Bril: Nieuwe avonturen van Evelien
Jeffery Deaver: De Illusionist
Linda van Rijn: Last minute
Alex Verburg: De verzoening
Kluun: De weduwnaar
Astrid van der star: Onder criminelen
Dave Pelzer: Ik had geen naam
Stephanie-Joy Eerhart: Pappie's kleine meid slaapt op straat
Renee Vervoorn: Liefdesles
Esther Schenk: Straatwaarde
Sabine Dardenne: Ik was 12 en ik fietste naar school
Lea Saskia Laasner: Ik was pas 13
Aad de Bruijn: Firma Fraude
Peter R de Vries: Een moord kost meer levens
Yolande: Mijn verhaal( de Eper incestaffaire)
Pedro Ruijzing: Levenslang in Thailand
Herman van Tinteren: De meest gestelde vragen aan de kinderarts
Moeders voor moeders : Babyboek
meer info


0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op boeken kopen