WO2 Brief Haagse gevangene Oranjehotel 1941 + boek

Bijzonder geheel dat bij elkaar hoort :

Het bekende Oranje Hotel gedenkboek met wat extra papierwerk.


Waarvan de brief van een Haagse gevangene geschreven aan zijn vrouw in 1941 het meest bijzonder en aangrijpend is.


Deze gevangene wordt ook genoemd in het betreffende boek.

Gezien de privacy heb ik de brief grotendeels onleesbaar gemaakt.


Graag een redelijk bod.

Geheel hoort bij elkaar : ik verkoop dus niets los.


Het boek is in goede staat , gebonden , 432 blz.


Vanwege het grote formaat is een Pakketzegel nodig. Combineer daarom eventueel met andere items van me.

Ik ben mijn grote privé verzameling aan het herindelen en zet regelmatig items hier te koop zodat ik zelf weer nieuwe kan aanschaffen. Bij een vraag kun je altijd even bericht sturen.

wo2 oorlog militair leger nederland nederlands den haag oranje hotel scheven ingen 1941 brief gevangene cel
meer info

0 reacties:

Een reactie posten

Zoeken op boeken kopen